JULAFTON!


Nu är det julafton, äntligen! Har längtat så detta år, extra mysigt tycker jag. Tyvärr finns det ingen snö, men det går inte att göra så mycket åt, suck. Men vi ska inte ha några ledsna miner för det!
Imorse vaknade jag vid halv 9 tiden(vaknar alltid så tidigt på julafton). Då åt mamma och jag frukost och tittade på det sista avsnittet av julkalendern, det är ju så sorgligt ju, den var ju så bra hihi! Efter det delade jag och mamma ut lite julklappar som låg under granen. Så då fick jag ett nagellack, en kajal, ett linne och toffsar. Saker som jag önskat mig.
Vid 12 tiden ska jag och mamma åka till min moster och fira jul där(firar alltid jul där, är en tradition sen 1966, alltså 45 år tillbaka). Sen på kvällen ska jag åka till pappa och fira jul med dom, då jag får min SYSTEMKAMERA!!! Jippi!
Ha nu en super duper bra jul som ni kommer att minnas livet ut, PUSS♥
Här är nagellacket och kajalen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback