Julhandlat.


Idag har jag varit på stan med mamma hela dagen. Vi har handlat julklappar och jag visade henne vad jag önskade mig. Så jag vet nästan allt jag kommer få i julklapp nu, haha. Sedan åkte vi även till bergvik/IKEA och handlade. Så vi åt julbort på IKEA, as gott verkligen och första för i år!
Nu ska jag snart åka hem till melvin där jag även spenderar min kväll/natt. Är så himla trött så jag kommer nog somna så fort jag kommer dit känner jag!
Tänkte visa 3 saker jag fick med mig hem som inte är någon julklapp eller så.
Nagelack - hm 10kr! Ercuff(höger) glitter 29.kr, earcuff(vänster) glitter 19kr.



Kommentarer
helen

snyggt nagellack :)

Älskar dom örhängena!

2011-12-10 / 20:37:12

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback