Min nya hårfärg och dagens outfit.


Efter skolan åkte jag och mamma och köpte en julgran. Började få lite panik att dom skulle ta slut. Men så nu vet vi att vi inte kommer bli utan en. Så blir till att pynta den någon dag under veckan.
Det ända jag gjort sen jag kom hem är att plugga. Har pluggat till ekonomiprov som jag har på torsdag, har även hunnit med lite engelskglosor. Men, en grej jag måste öva på är sångtexter till imorgon. Imorgon är det lucia och texterna sitter inte än. Det är 2 låtar som aldig sätter sig, men snart får vi hoppas! Är väldigt nervös för morgondagen. Känner att jag inte vill sjunga solo. Har lite smått panik om jag säger så. Men vi får hoppas att det går bra iaf! :)

Här får ni se min nya hårfärg som jag fixade igår, lite ljusa slingor kan faktist göra stor skillnad, haha!


Dagens outfit, linne - gina tricot, tights - hm, kofta - bikbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback