Ny TV!


Herregud va dagarna går fort! Snart är ju lovet redan slut, vill verkligen inte det :(
Idag har jag varit och fotat lite med lotta på förmiddagen. Efter det åkte jag och mamma in till stan för att äta lunch med hennes morbror olle. Han skulle även köpa en julklapp(försenad) till mig. Så då köpte han en platt tv! Är så glad, den är så snygg verkligen! Hade en tjock tv i mitt rum tidigare. Så detta är stor skillnad!

Förlåt om jag bloggar lite dåligt, men jag gör faktist mycket på lovet nu så det är jobbigt att känna att man MÅSTE blogga. Vill inte ha det kravet riktigt. Så jag bloggar när jag känner för det lixom. Nu ska jag ta och ducha och pröva ricinoljan. Vi hörs ♥
Philips 32 tum, Led - Expert - 4990kr


Kommentarer
Alva

Hej jag älskar din blogg!!!! super bra är den!!! <3<3<3 jag undrar om du kunde spela in en video där du visar allt ditt smink och hur du soterar det?=)

2011-12-27 / 21:22:33

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback