SISTAläxan!


Då har jag gjort klart dom sista läxorna innan lovet, så otroligt skönt! Men pluggandet under lovet kommer jag inte ifrån. Har NO prov 2 dagar efter att vi börjar igen och det är så otroligt jobbigt att behöva tillbringa lovet med plugg, men så är livet när man går på gymnasiet.
Idag hade jag då juridikprovet och det gick åt SKOGEN! Helvete också, orkar inte göra ett omprov för då får jag damp!
Nu ska jag titta på julkalendern så vi hörs, PUSS♥
Här får ni 2 bra låter för jag har inga bilder, hehe.

Chris Medina - One more time

Stivie Wonder - Superstition



Kommentarer
Linn

Hehe tack Emilia! :)

Gå in på "Webcam toy" där har du 60 olika effekter.

Kram

2011-12-20 / 19:42:29
URL: http://linnjansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback