Bra budget shampoo & balsam!


Har använt detta shampoo och balsam från gliss i ca 1-2 veckor nu. Köpte det på ica för 20 kr styck eller något, kommer inte riktigt ihåg.
Efter jag har tagit en dusch med dessa produkter så blir mitt hår helt underbart silkeslent och lätt att utreda. Det ska hjälpa mot frissigt hår som jag kan ha ibland, vilket den hjälper mot! Jag har även slitet hår och med dessa produkter så känns håret helt friskt och starkt!
Gliss har jag använt mycket när jag var mindre, då man inte brydde sig så mycket om håret och vilka produkter man använde. Man tog lixom bara det som fanns.
Står det på ett Gliss shampoo eller balsam så märker inte jag det som står att det ska hjälpa mot, tex slitna toppar. Det hjälper inte ett skit. Men detta gliss shampoo och balsam håller vad den lovar! Så nästa gång du ska köpa shampoo eller balsam, pröva detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback