Förlåt!


Förlåt för att jag har bloggat dåligt på sista tiden. Men jag har mycket plugg och jag mår inte så speciellt bra. Är på vårdcentralen och gör massa prover och nu skickar dom mig vidare till sjukhuset och där ska jag göra massa koller och rönkas. Så förlåt att jag inte har orkat blogga, men jag lovar att det ska bli bättre(snart).
Idag har jag haft utvecklingssamtal, det gick väldigt bra och snabbt, haha! När jag kom hem kom melvin hit och vi låg bara i soffan och tittade på tv och vi ladade mat.
Nu ska jag göra ingenting, inte enns måla naglarna, haha! Men jag har verkligen inte någon ork i kroppen, är så otroligt trött och jag har ont i huvudet hela tiden. Så ni får ha det så bra(bättre än mig)så hörs vi snart, PUSS♥
Här får ni en bild från i sommras som togs i västkusten, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback