"Insuddning av nagellack".


Idag har jag målat naglarna på ett sätt jag aldrig har gjort förut. Jag har "suddat in" olika färger i nageln så att det blir som en liten lätt skuggning.
Sett många videos på youtube och det är så snyggt! Och idag kände jag för att det skulle vara min tur att göra det! Så det blev inte så bra denna gång eftersom det var första gången jag gjort detta.
Jag har annvänt 4 olika nagelack..
(P.s. Jag har nummrerat dom i vilken ordning jag la dom på nageln också!)

1. Depend, nr 223.
2. Hms egna, deep sea.
3. Hms egna, blue my mind.
4. Isadora, nr 702 blue jeans.

Har inte tagit bort lacket som blivit utanför nageln än, ska gå och ducha nu så då försvinner det! :)


Kommentarer
helen

snyggt! :)

2011-11-20 / 16:19:47

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback