Ansiktsmask + hårinpackning!


Sitter just nu med en hårinpackning och ansiktsmask, gör mig fin helt enkelt!
Har en mask som jag ska dra av sen. Förra gången jag gjorde det gjorde det sviiiiiin ont! Det fasnade i ögonbrynen och allt, haha vilket kaos det var! Men det känns ändå som de man ska dra av är bättre, all skit åker bort då lixom. 

Så här får ni en bild på mig från nuet(as ful)! Man ser verkligen helt botoxad ut. Är helt blank och slät. Och när man tar på huden, det känns alldeles förbryllt muppat konstigt!! Hela ansiktiet verkligen dras. Jag kan inte le eller någonting.

 

Har redan börjat dra lite i den och hur ska detta gå egentligen?! Gör ju AS ont!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback