Fråga om ullareds hårinpackning.


Jag har fått en fråga om jag tycker att ullareds hårinpackningen är bra. Och jag tänkte det kunde vara kul för er alla att veta.
Det står på den att den är till för alla olika typer av hår och att den är bra att använda om man har färgat håret.

Den är inte en mirakel produkt, men den är okej. Den har en härlig kosistens, lite gelè acktig, vilket jag gillar. När man har haft det i håret så märker jag inte någon jätte stor skillnad. Håret blir lent och lätt att reda ut, men nästan inget mer. Man ska ju egentligen använda den mer regelbundet, då märer man nog en större skillnad. Men den är bra för att bara kosta 16kr!


Kommentarer
Anonym

Ja det fanns en massa olika och jag ångrar verkligen att jag inte köpte!För det var verkligen suuper billigt :) Jag vet inte än, men har skickat ett mail och frågat så får förhoppninsvis svar snart.

2012-04-04 / 22:01:02
clara

jag älskar värkligen dina videos och längtar till din video där du visar rummet

2012-04-16 / 16:49:53
URL: http://har tyvärr ingen

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback