Hårförlängning?


I sommras fick jag en hårförlängning av min syster, hon ville inte ha den längre. Den är gjord av plast, och den är tyvärr mörkare än mitt egna hår. Men vissa färgar ju sitt underhår mörkare, och då är det ju snyggt!
Men jag vet inte riktigt om det ser så äkta ut. Alltså ser det helt bombat ut?! Det kan ju vara kul att ha i det ibland. Men till skolan? Nja..
Man ska ju inte färga plast hår. Men jag tänkte pröva lite, på en annan remsa jag har. Att se så inte håret smälter, det är ju inte så roligt om jag säger så..
Men ser detta bra ut? Eller ser det fejk, plastit ut? :O




Kommentarer
Ebba

Jag tycker det ser bra ut!:D

2012-04-13 / 18:08:43
linn

trodde först det va ditt riktiga hår.. haha :)

2012-04-13 / 18:30:05
URL: http://liinnzeitz.blogg.se/
Paula - mode, tips & webbdesign

fin blogg! allt bra ? :)

2012-04-14 / 20:50:02
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se/
Fanny

du! tänkte bara om om om du ville, så har jag en helt ny oanvänd hårförlängning (clips) hemma om du vill köpa! Den är 60 cm lång och de går såklart att klippa av den snyggt! ;)

2012-04-16 / 20:43:34

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback