Stolt!


När jag kom hem idag. Satte jag i lite olja i håret och lite hårinpackning och vira upp det i en knut. Sedan satte jag på mig mys kläder och gympa dojjor, och gick ut och gick! Sedan sprang jag, sprang ganska långt må jag säga (för att vara mig)! Känner mig riktigt stolt och jag behövde detta! Sedan mådde mitt hår bra också, när jag hade i en hårinpacning samtidigt.
Nu sitter jag här ny duschad och ska se på revange lite senare. Så härligt gôtt med fredag imorgon, PUSS♥

Skulle lägga upp en bild med min systemcamera. Men det funka inte? Jag vet inte varför?



Kommentarer
alma

Fin bild ! :) Låter som en bra dag :) Händer ikväll? :D

2012-04-20 / 18:22:40
URL: http://almaspopcorn.blogg.se/
Amanda

Hejsan jag älskar verkligen ditt rum, vill så gärna ha det..

2012-04-29 / 10:17:13

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback