mycket cool tjej, NAAT


 


Kommentarer
Linnea

Hej, vart är du ifrån? Värmland? ;)

2012-08-28 / 14:46:40
URL: http://www.linneastoor.blogg.se
Linnea

SVAR: Jag med :D

2012-08-28 / 16:57:22
URL: http://www.linneastoor.blogg.se
i love ehrencronas

hej kan du göra mer videos?<3
SNÄLLA KAN DU SVARA PÅ DOM HÄR FRÅGORNA I EN VIDEO!!???<333
1 vilket är ditt favorit smink märke?
2 dansar du? isåfall vilken
3 hur kom du på namnet ehrencronas och 19crona95?
4 när började du sminka dig?
5 vad tycker din mamma och pappa att du sminkar dig?
6 häst/hund
7 vet du vad en kakariki är?
8 kan du göra en video där du visar alla dina nagellack?
9 ingen fråga men du är BÄST!!!!!!!!!! KRAM O PUSS

2012-08-29 / 16:04:40
i love ehrencronas

hej kan du göra mer videos?<3
SNÄLLA KAN DU SVARA PÅ DOM HÄR FRÅGORNA I EN VIDEO!!???<333
1 vilket är ditt favorit smink märke?
2 dansar du? isåfall vilken
3 hur kom du på namnet ehrencronas och 19crona95?
4 när började du sminka dig?
5 vad tycker din mamma och pappa att du sminkar dig?
6 häst/hund
7 vet du vad en kakariki är?
8 kan du göra en video där du visar alla dina nagellack?
9 ingen fråga men du är BÄST!!!!!!!!!! KRAM O PUSS

2012-08-29 / 16:05:33
Johanna

Gillar din blogg jättemycket och du är så sjukt söt :) måste bara säga att jag förstår precis hur du känner angående pengarna. slösar sjukt mycket pengar och får ångest sen. Men då brukar jag tänka att jag är ung. Pengar ska inte vara så viktigt för mig och jag ska leva livet och strunta i pengar och sånt nu. Sånt kan man oroa sig över när man blir äldre och mer självständig!! Det brukar hjälpa för mig iaf när jag är ledsen över att jag slösat pengar, haha :)

2012-08-30 / 01:37:50
URL: http://eriksssonjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback