skola, skola, skola..


Skolan är igång med full rulle. Man vet att den är igång för man har fått några läxor man ska göra och hålla koll på, och det är endel.
Så mina dagar är inte så speciellt intressanta, roliga. De senaste eftermiddagarna har jag spenderat på elgiganten. Har köpt en ny mobil! Men den var det lite fel på och det krånglade.Tänkte visa mobilen imorgon.
Ni märker ju att bloggandet är dåligt, men jag har läxor att göra och jag är så trött när jag kommer hem så jag orkar inte. Hoppas ni förstår!
 
Dagens..
väst - lager157, linne - vero moda, jeans - espri, mobilväska & keps - thailand
 
 


Kommentarer
filippa

SV: okej, när du har provat den skulle det vara kul om du gjorde en videoblogg eller skrev om den på din blogg, om du inte vill göra det skulle det vara snällt om du skrev till mig vad du tyckte för jag funderar på att köpa en sån :)

Svar: okej! Jag kan skriva ett inlägg om den, absolut! Men jag ska använda färdigt min gamla mascara först. Så jag använder den sen, så det kan ta ett tag :(
ehrencronas.blogg.se

2012-08-30 / 20:46:56
URL: http://glennochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback