STOR DISS!


Denna kajalpenna är sjukt bra. Den är perfelt kledig och det blir verkligen svart av den. Men.. Jag tål den inte typ. Fick den för kanske 2 år sedan?(vet att jag haft den länge). Då när jag använde den rann mina ögon och dom klia. Så jag la undan den för ett tag, visste inte riktigt vad det var då.
Men så hittade jag den igen för ett tag sen och jag prövade den. Den var exakt lika bra! Men.. Mina ögon blev suddiga och kliade lite. Så nu ska emilia kasta bort den! För det är ju inte bra att man använder en sak om man inte tål den. Man kan ju göra så att man blir känslig för andra pennor också då. Men varför måste det bli såhär av en bra produkt? Säger det igen. EN STOR DISS!


Kommentarer
Olivia

Det kanske blev så för att den var gammal eller något för då samlas det massa bakterier i produkten.

2012-08-06 / 14:15:58

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback