ny mascara


Var på stan och köpte de sista julklapparna. Så skönt att ha det klart! Det är ju så svårt att köpa julklappar, vet ju inte vad man ska köpa. Och de svåraste är ju till pappa, och det värsta är att han fyller år två dagar efter julafton, han fyller 26e!!! Störande, kunde inte farmor ha knipt igen i ca 1 månad eller något, haha.
 
Men jag köpte då denna mascara till mig själv. Har testat den gula och den röda i denna serie, och jag älskar dom. Så nu får vi se om jag gillar denna också, så det ska bli spännande att testa denna också!
lindex - 99kr


Kommentarer
Juliaa

Är din pappa verkligen 26 år??

2012-12-22 / 19:47:21
Emelie

Skriv sen om den e bra!

2012-12-22 / 21:07:05
ida

när kommer fler vidiosar kram

2013-01-16 / 21:55:33

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback