Mitt schampoo och balsam för tillfället.


Tänkte nu visa er vad jag använder för shampoo och balsam för tillfället. Jag bytte ganska nyss från SYOSS till Dove "intensive repair". Efter första tvätten med Doves shampoo och balsam var håret helt underbart mjukt och lent. Men nu efter några andra tvättar så är jag lite osäker. Visst, håret blir lätt att utreda, men det blir inte så jätte lent längre, jätte konstigt!
Jag har hört mycket bra om dessa så jag ska hålla i och fortsätta. Har även hört att desas hårinpackning är bra, har inte den dock. Men jag tror på dessa, reklamen får mig att tro på det också, haha! ♥

Finns på alla mataffärer och lite var och stans för ca 25kr!




Kommentarer
Lotta

Kör på inoackningen!!!

2012-02-21 / 21:57:42
HaHallo

jag har också det shampot & balsammet! ;)

2012-08-24 / 17:19:09

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback