En bra idé eller bara floppat/fult?


Använder nu till skolan min nya ullareds väska som jag gillar starkt! Dock får jag inte i min dator om jag använder skyddet på den, vilket jag vill ha på! Men man kan få ner datorn, om man använder våld, fast väskan kan gå sönder då!
Jag har då kommit på en liten grej. Jag fick en stor ryggsäck för några år sedan som kommer från IKEA. På den ryggsäcken kan man dra av de uttersta facken. Där i kan man ha dator, pennor, böcker, allt! Man kan ha den hängandes på ryggen, vilket är sjukt bra för ryggen (och jag har problem med ryggen).
Så då har jag tänkt att ha alla tunga läxböcker och datorn i denna lilla ryggsäck. Men ändå använda min vanliga väska också för att ha andra saker i den. Är detta en sjukt floppad grej eller är det smart? Visst, ryggsäcken är sjukt ful tyvärr. Skulle jag skämmas ihjäl om jag skulle ha båda väskorna till skolan? Snälla hjälp mig!!

Detta är väskan från ullared som jag har som skolväska.


Detta är ryggsäcken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback