Lite nytt!


Har varit på stan med mamma idag. Har även varit och kollat på vad för semester vi ska åka till i sommar. Blir thailand, riktigt härligt!
Kom nyss hem från lotta, vi har varit ute och gått. Riktigt kul att träffa den tjejen igen asså, bäst!♥
Tänkte nu sätta på ett avsnitt av tribe, puss♥


Rusta - 20kr
Haha, ni undrar väll varför jag köpte baby puder?! Jag ska ha det när man gör tex en sotning. Då lägger man pudret under ögat(på kinden). Så när den svarta färgen trillar ner på kinden som det brukar göra kan man lätt borsta bort det med en puderborste, toppen toppen!


clas ohlson - 19kr

hm - 10kr (orginalpris 40kr)

Åhlens, Läpp pännor - 15kr st (orginalpris 30kr)
Fick de för halva priset för att de var öppnade. Så jag ska ta och vässa dom så blir de som nya!
Ska visa hur de ser ut på imorgon!

gina tricot - 149kr

gina tricot - 30kr (orginalpris 149kr)


Förlåt för suddig bild!


Kommentarer
william

mycket fnit:D gilalr linnet:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 / 16:45:42
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback