RÖTT & JAG ÄLSKAR'T!


Målat naglarna i min nya färg från kubis som jag köpte på ullared. Det är en riktigt fin röd färg, älskar den så hårt! Riktigt vårig och fin, påminner om lite hallon röd. Brukar inte gilla att ha rött på naglarna, men detta var helt toppen!
Jag sa i min ullareds video att jag inte tycker kubis nagellacken är så bra. Men detta var bättre än ett annat jag har! Jag målade ett lager och då var redan hela nageln täckt och perfekt(dock målade jag två lager ändå).
Vissa nagellack ser så fina ut när de är i "förpackningen". Men när man tar det på nageln så är det en helt annan färg. Men detta nagellack var exakt lika i "förpackningen" som det blev på nageln.
Jag säger bara en sak till, jag älskar det♥
Kubis, nr 44.






Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback