För att få riktigt fina naglar!


Jag har haft problem med mina naglar ett tag nu, de har varit torra och flikiga. Även min mammas naglar har varit dåliga, men det är för att hon äter mediciner.
Mamma har då blivit tippsad om detta nagellacket "nail vital MICRO CELL". Jag har haft det när jag gick i 7an men trodde då bara att det var ett vanligt topplack.
Man ska måla på det nästan varje dag. Men det gör inte jag, men min mamma gör det. Jag använder det bara som ett vanligt underlack och ett vanligt lack när jag inte har någon annan färg på. Så man kan säga att jag alltid har på detta nagellack.
Mina naglar har verkligen blivit hur bra som helst när jag använt detta! De växer starkt och blir jätte fina. Även min mammas naglar har blivit jätte fina. Så även om man äter mediciner så fungerar detta.
Detta är ett jätte bra allternativ till dig som vill ha något som fungerar så du får finare naglar. Finns på affection(stavning?) för 159kr. Kan värkas lite dyrt, men det är så värt det!






Kommentarer
Isabell

Hejsan, skulle varit grymt kul om du kunde gör en video om denna prudukt, snälla, hade blivit jätte glad! Kram MissRocktard på youtube! <33

2012-08-02 / 01:07:27
Isabell

Hejsan, skulle varit grymt kul om du kunde gör en video om denna prudukt, snälla, hade blivit jätte glad! Kram MissRocktard på youtube! <33

2012-08-02 / 01:07:27
Isabell

Hejsan, skulle varit grymt kul om du kunde gör en video om denna prudukt, snälla, hade blivit jätte glad! Kram MissRocktard på youtube! <33

2012-08-02 / 01:07:27
Isabell

Hejsan, skulle varit grymt kul om du kunde gör en video om denna prudukt, snälla, hade blivit jätte glad! Kram MissRocktard på youtube! <33

2012-08-02 / 01:07:27

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback