Emilia dagen♥


Oj, att ni stannar kvar. Förlåt så mycket att jag inte bloggar men jag har ingen motivation, ork, tid till att blogga. Har så FÖRBANNAT sjukt mycket i skolan just nu framöver. Fattar inte om jag kommer palla allt, orkar inte. Men vad gör man inte för dig skolan -.-
Men min kompis ska föröka hjälpa mig med att göra lite ny design och så här på bloggen så jag får nog mer motivation då. Tycker inte inläggen blir nå roliga just nu, haha. Men frågan är bara när det blir, för vi har ju som sagt så sjukt mycket i skolan. Men jag hoppas att det blir så snart som möjligt! :)
älskade sommar, vad jag saknar dig!
 


Kommentarer
Felicia

Jag väntar gärna ta den tid du behöver med skolan vi, eller iaf jag finns kvar som trogen bloggläsare när du kommer tillbaka :)<3

2012-11-14 / 20:52:30
Linda

Grattis på namnsdagen ! :D

2012-11-14 / 23:02:57
nikkkkk

ghaaaa du är så vacker varelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-11-15 / 20:45:49
URL: http://lifebynikta.blogg.se
Juliaa

Bra vidjosar<3

2012-11-28 / 20:28:26

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback