beige


Förlåt för dålig uppdatering. Men det är så att jag har inte tid. Jag sätter mig vid läxbökerna så fort jag kommet hem. Har prov på tisdag. Och veckan efter det har jag även ekonomiprov och matteprov. Så var beredd på att det bli dåligt bloggande framöver.
Tänkte visa mina naglar jag målade nyss. Jag var så trött på mörkt så jag kör bara på en vanlig beige som ska vara bra för naglarna. Och det är ju inte söndag(min måla naglarna dag) så jag kände inte för att göra något speciellt. Mm tycker om detta starkt ändå! Snyggt med nått naturligt och enkelt! Kramissss!



Kommentarer
lifebyniktat

SKIIIT SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-10-11 / 07:42:46
URL: http://lifebynikta.blogg.se
Lisa

sjuukt snygga naglar! kan du göra en video när du visar hur du tar hand om dina naglar. skulle bli sjuukt glad.

2012-10-12 / 15:41:33
URL: http://Misslisibell.se
Clara

Varför bloggar du inte så mycket? Kan du inte göra fler videoinlägg? :)

2012-10-14 / 12:48:54
Sofie

Vad är de för nagellack du har på naglarna? :)

2013-02-23 / 19:09:35

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback