glad tjej!


Jag är så otroligt glad över att ni stannar kvar på bloggen även om jag inte bloggar just nu.
Asså shiit va jag pluggar när jag kommer hem från skolan. Det är helt sjukt egentligen. Känns helt fel att inte sitta med en bok just nu. Men jag kände att jag måste komma från boken ett tag och leva lite, kolla lite bloggar och bara göra ingenting. Men jag tänkte kolla igenom några mattetal innan jag ska se bonde söker fru. Man har ju seriöst inget liv längre. Ska bli så otroligt skönt med lov snart. Men bara för att det är lov betyde det ju inte att jag inte ska plugga. Har massa annan dynga jag måste göra också, suck... Tjejer och killar, ta vara på den lediga tiden!
♥♥♥
 


Kommentarer
Anna Bylund

Måste bara säga att jag älskar din blogg, kollar på den flera gånger om dagen! Älskar att du lägger ut så mycket bilder, videos och allt! Hoppas att du inte slutar att blogga.. Ha det bra!

2012-10-24 / 20:09:40
URL: http://www.annabylund.blogspot.com
Joanna-Livet med Asperger+reumatism

så fin:)

2012-10-25 / 19:45:36
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback