NU HAR DOM KOMMIT


Älskar känslan av att få hem pappret "din vara har nu kommit och kan hämtas", så otroligt skönt!
Jag har beställt ett par skin boots från märket savita. Hittade dessa skor i arvika, men då fanns det inte min storlek. Och jag hede gett mig tusan på att jag skulle ha dom, blev helt kär. Så vi(mamma) letade upp där de sålde dessa skorna så vi beställde däifran. As långt härifrån, typ norrland, nej, men väldigt långt bort iaf, haha. Så nu har dom äntligen kommit och jag älskar dom! De är pricken över i♥


Kommentarer
Jessie

Det finns ett par boots (fast i fake-skinn) som är superlika dom där på skopunkten ;)

2012-10-21 / 11:19:28
URL: http://jessie.webblogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback