ny smink bost-hållare!


Var på IKEA idag och då skaffade jag mig en ny borst-hållare. Det är egentligen för pennor och papper. Men varför inte kunna ha några paletter och sminkborstar i istället?
Trodde först att den skulle vara för liten. Men sen när jag kom hem och testade den var den nästan för stor! Fick massa plats över.
Tycker denna är super toppen! Kanske dock lite stor men det gör inget :)
från IKEA- 99kr
 
Såg hemskt ut före.. alla borstar bara låg på varann och man såg inget.
 
Före
Efter


Kommentarer
emma

hej du var jätte fin.jag gillar alla dina filmer.

2012-11-10 / 17:40:57
Hilda

kan inte du göra en videos där du sminkar dina favorit borstar? skulle va jätte intressant!

2013-04-10 / 22:45:59

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback