kärlek..


Kärlek kan vara så otroligt underbar, härlig och det bästa som finns. Men den kan även vara den mest hemska, ondaste, svåraste och det värsta som finns.
Varför kan man inte få stanna tiden när allt var som bäst? Varför måste den bästa känslan bli till den värsta känslan? Hur kan en bra sak vara så svår? Varför kan den inte bara få vara bra?
Så är det, och kommer alltid vara svårt.
 
Lägger till en fin bild på ett par som var väldigt kära i varann en gång.
drar till med min älskade replik "det var bättre förr"
 


Kommentarer
Michaela

Håller med dig.. Åh Gud vad mitt hjärta värker just nu. :(

2012-10-01 / 08:19:01
Elin

Då ä jag nt den ända.. :'(

2012-10-01 / 17:51:31
emma

jag vill bara förstöra din goda tanke med "allt var bättre förr". för hjärnan är gjord så att ju längre tiden går desto mer försvinner det, hjärnan rensar bort allt det dåliga (inte om det är något stort, om nån dör, att man gör slut etc.) bara det vardagliga dåliga. hjärnan är gjord så för att om man skulle komma ihåg exakt ALLT det dåliga så blir man deprimerad etc. det finns människor som kommer ihåg ALLT och tänk själv att inte ha något att tänka på som var bättre?
hjärnan vill göra allt för att vi ska må så bra som möjligt ^.^
haha varsegod för onödig information, PUSS

2012-10-01 / 20:25:12
URL: http://emjh.devote.se
lifebyniktat

åå vad söta!

2012-10-03 / 17:53:58
URL: http://lifebynikta.blogg.se
lifebyniktat

åå vad söta!

2012-10-03 / 17:54:05
URL: http://lifebynikta.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback