lång helg!!


Idag går jag på lång helg. Har nämligen studiedag imorgon, hur skönt är inte det lixom? Sedan slutade jag även vid 12, vilket gjorde allt ännu bättre! Sen jag kom hem har jag pluggat, varit ute och sprungit, tagit mig ett bad och gjort en hårinpacking. Så nu är jag hur ren som helst och redo för helgen. Kommer bli en toppen helg kan jag tala om!
 
Jag ha fått lite frågor på bloggen och tänkte svara på dom här..
 
"Vilket program redigerar du dina videos i?". Jag redigerar dom i windows live movie maker. Fungerar helt okej och det är hyffsat lätt!
"När kommer nästa video?". Det vet jag faktiskt inte än. Men det ska inte dröja så länge hoppas jag.
"Vart ser du pretty little liars?". Jag har fått avsnitten av min kompis så jag har dom på min dator helt enkelt.
 
Puss på er!♥


Kommentarer
lifebynikta

DU ÄR SEREÖST VÄRLDENS SNYGGASTE VARELSE....

2012-09-22 / 20:15:19
URL: http://lifebynikta.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback