Nyttigtjej.nu


Nu har jag bestämt mig, jag ska äta nyttigare! jag äter så otroligt mycket onyttigt på vardagarna och det är ju inte bra. Så nu har jag verkligen bestämt mig, bara äta onyttiga saker på helgen. Det är väldigt många tjejer i min klass som gått på kalori dieten och så. Men det ska inte jag göra. Jag ska bara sluta äta onyttiga saker. Och med onyttiga saker menar jag godis, choklad, bullar och allt sånt. Jag kommer inte sluta äta vitt bröd tex, visst, det är inte nyttigt men det är ju inte så farligt. Men nu har jag verkligen bestämt mig och jag ska vara stenhård mot mig själv! Nu jävlar kör vi, vilka är med mig mot ett lite nyttigare liv?


Kommentarer
Issa

Vad hette dina ppiller du åt förut, och hur mycket kostade ppiller? orkar inte gå till nån ungdomsmottagning och fråga, du kan ju lika gärna svara nu när jag frågar dig, tack på förhand!

2013-04-22 / 18:18:38

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback