2 frågor


Fått två frågot här i bloggen som jag tänkt svara på i ett inlägg...
 
När ska du till ullared?
Jag sa i en video för ett tag sedan att jag ska till ullared på sportlovet. Men det blir tyvärr inte så. Jag kommer inte åka dit detta lov. Jag känner att jag inte behöver så mycket grejer just nu och jag vill vänta, längre fram. Jag har väldigt långt för att åka dit. Tar ca 5 timmar, så det är inte bara något att göra lixom. Man måste komma på endel saker att köpa för att åka dit, man kan ju inte komma hem tomhänt.
 
Hur ser ditt hår ut när det är plattat?
Jag plattar inte mitt hår så ofta. Så jag har inte så många bilder på det, men här har jag en!
 


Kommentarer
Ida

Du är bäst älskar dina inlägg och videos gör mer!❤❤

2013-02-26 / 20:23:31
URL: http://idaochella.blogg.se
PixiBelle

Var ligger Ullared????

2013-02-26 / 21:02:02
URL: http://pixibellesfinafoton.blogg.se
Moa

gör ullared haul

2013-03-03 / 19:09:50

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback