Blogga!


Vet att det inte varit så häftig bloggning på sista tiden. Men jag har faktiskt inte haft tid. Jag har inte suttit vid datorn på flera dagar kan jag säga. Men nu när det äntligen blivit lov ska jag försöka blogga lite mer. Har dock mycket läxor under lovet jag måste göra tyvärr.

Kan säga att natten till idag så var jag på nattinebandy. Det var flera olika lag som spelade i en stor idrottshall. Det är bara lag från här i kring jag bor. Det var så roligt kan jag säga! Och jag kan tänka mig att det är ännu roligare att spela, för jag kollade bara på.
Så denna natt har inte jag sovit något näst intill. Somnade runt 05.30 och gick upp ca 1,5 timme senare. Så det är den ända sömn jag fått inatt. Även om jag fått så lite sömn så är jag inte trött nu. Varit lite frånvarande hela dagen, men det är ju inte så konstig. Men trött har jag inte känt mig.
Jag tänkte ändå ta och lägga mig nu för jag måste nog sova även om jag inte är trött. Känner att jag inte orkar borsta tänderna och ta bort sminket, det är så jobbigt. Men det är ett måste! Kan inte sova undan att gjort det, det är så vidrigt med folk som inte gör det. Nej, nu har jag skrivit klart och ska bege mig mot badrummet, nattinatti! ❤



Kommentarer
Sara

Hej!

jag älskar din blogg! Hoppas du kan göra fler videos...

Kan du visa en bild på hur ditt hår ser ut när du har plattat det, jag tycker ditt hår är jättefint och skulle vilja veta hur det ser ut när det är plattat så man vet vad man ska säga till frisören.
Tacksam för svar!

Kram

2013-02-23 / 23:31:10
Emelie

Fin blogg :D
Vill du göra ett bloglovinbyte med mig?
Förlåt om du inte vill ha dessa kommentarer :)

2013-02-24 / 07:40:10
URL: http://ayeartogo.blogg.se
snälla!!

kam inte du görs fler videos

2013-02-24 / 10:15:12
idaa

Ska du till ullared under sportlovet? I sånna fall, kan du göra en haulvideo då. Älskar dina videos. Och självklart din blogg. + Att du är super fin. Kram

2013-02-24 / 15:59:53
URL: http://idaoo.devote.se
SMINKBLOGG!

så hiiimla fin du är!

2013-02-25 / 17:37:51
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback