stora syster♥


I helgen kom min efterlängtade syster på besök hos pappa. Hon har inte varit hos oss sen i sommras någon gång, så det var riktigt kul att hon kom hit kan jag säga.

Denna dag har rullat på bra. Igår var jag så sjukt nervös pga att jag skulle intervjua mitt faderföretag, men det gick bra. Är nästan ledig denna vecka pga praktik, vi ska ha hos våra fadderföretag. Så där har jag varit idag. Och resten av veckan ska jag skriva en rapport. Det enda vi ska följa i skolan är matte, så det kommer bli en grymt skön vecka! Men man kan ju inte bara lata sig, man ska vara klar med rapporten på söndag så det gäller att ligga i hårt.
Ne, nu är jag fett hungrig så ska ta lite käk, puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback