2012, 2013 frågor..


Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
haha, pinsamt, men kommer inte ihåg något speciellt datum. Men jag kommer ihåg massa andra saker! :D

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
ja!

Hur har ditt 2012 varit?
Det har varit väldigt bra måste jag säga, ett utav de bättre faktiskt!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Ja, så sjukt mycket bättre!


Vad är din största framgång 2012?
Framgång? Ööh…

Bästa köpet?
Min LV väska ^^

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och skor!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
En apa som liknar dig – darin, youngblood – youngblood, euphoria - loreen


Vem har du umgåtts med mest?
Mamma, Amanda och Emelie

Bästa minnet från 2012?
Thailand och en sak som jag inte berättar♥

Hur många kysste du?
haha, vet inte?

Har du haft ett förhållande under 2012?
Ja, tog slut i oktober, var tsm med han i ca 3 år.


Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Ja, en riktig sommar!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Festat!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösa tid på oviktiga saker

Favoritprogram på tv?
Solsidan, revange, pretty little liars

Vad gjorde du på din födelsedag?
kommer inte ihåg, haha!


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
njaa


Vad fick dig att må bra?
bra människor!


Det bästa du har åstadkommit 2012?
Att jag sommarjobbade, även om det var för jävla tråkigt!

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Lev livet, slösa inte pengar på nått ovärt och träna hårt tjejen!

 



Kommentarer
Frida Grankvist

hej du är jätte fin <3

Heter du på kik fb skype ?
¨<3
om du vill ge ut jag älskar diga vidioinlägg på youtube <3

2013-01-14 / 21:09:58
URL: http://ffridagrankvist.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback