Onsdag


Veckodagarna bara flyger iväg. Imorgon är det redan torsdag och det känns som om det var igår jag hade söndagsångest. Man behöver faktiskt inte ha så stor söndagsångest längre eftersom dagarna går så fort, det är ju fredag snart igen. Jag skrev för ett tag sen att just den veckan hade gått sakta och att jag var rädd att alla andra veckor också skulle gå sakta. Men det behöver jag verkligen inte vara rädd för. För det går så sjukt jäkla fort så man blir mörkrädd, haha.

Nej nu ska jag fortsätta att se på Mia på grötö och så får ni ha en fortsatt bra kväll mina fina❤

Dagens..
väst - från syrran, tröja - bikbok, jeans -esprit, klocka - albrektsguld



Kommentarer
Emma

Kan du göra en video snart?

2013-01-31 / 07:39:14
Emma

Kan du göra en video snart?

2013-01-31 / 07:39:45
nora

hej vad heter du det har jag undrat länge snälla svara

2013-02-02 / 21:15:03
anonym

hon heter emilia!

2013-02-13 / 20:21:00

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback