snygg håruppsättning till vardags


Idag hade jag en sådan dag när jag kände mig allmänt ful (brukar ha sådanna dagar nu för tiden). Tänkte då att jag skulle göra något roligare med håret, än att bara ha håret nedsläppt.
Tog då en vanlig klämma, ni ser på bilden. Och satte upp "lugg" håret i den. Det blir väldigt snyggt och vardagligt. Det händer lite mer i håret än att bara ha det nedsläppt. Man borde egentligen ha detta oftare, för det är så sjukt snyggt! Men ska jag vara ärlig glömmer jag att man kan ha detta i håret. Så här får ni ett litet tips på och påminner er om att ha såhär till vardags, för det är super snyggt!
denna klämma kommer från lindex och kostade ca 30kr


Kommentarer
Sara

Både snygg och enkel!

2013-01-23 / 18:41:39
Anonym

Ville bara säjja att jag också bor i Värmland. Och jag har sätt dig på stan massor av gånger:DDDD

2013-01-28 / 06:47:12

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback