Super bra ansiktsmask!


Köpte denna ansiktsmask på hm för 10kr innan jul. Köper alltid ansiktsmasker om det är på rea! (Blir ni förvånade? Haha)
Testade denna idag och jag hade på den lite längre än den stod. Hade den ca 30minuter istället för 10-15minuter. Den luktade huuur gott som helst, helt sjukt! Fick lite på läppen och den smakade gott också, haha.
När jag tvättade av den skummades den lite och den innehöll socker korn. Så då skrubbade jag mig lite i ansiktet när jag tog av den. Och ansiktet blev jätte bra! Huden blev len, gammal hud försvann, den var super helt enkelt! Tummen upp för denna ansiktsmask säger jag bara!❤



Kommentarer
Frida

Snälla kan du skriva vad du tycker om Isadora pudret som skulle motverka röd hy? Vill verkligen veta om det var bra eller dåligt!

2013-01-13 / 16:05:09

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback