TIKEI produkter.


Har länge velat testa TIKEIs produkter. Så jag skickade hem 3 olika prover därifrån. Varit sugen på deras mineral foundation länge. Jag visste inte vilken hud typ jag hade så jag beställde 2 olika prov foundations. Måste säga nu när jag testat båda att jag inte är säker på om någon av dessa två färger passade just min hudton. Men de kostar ju bara 10kr styck så jag kan ju skicka efter nya prover igen.
Men när jag ändå skriver om dom kan jag säga att efter första gången jag testat dom är jag väldigt besviken. Trodde denna produkt skulle vara mirakelbra, men det var den inte så jag blev riktigt besviken. Trodde den skulle täcka allt rött, men de gjorde den inte. Så jag är inte säker på om jag ska köpa en stor förpackning på 9gram därifrån, får känna efter och se hur jag gör.
 
Beställde även en vit matt ögonskugga. Är ute efter en bra matt ögonskugga men inte hittat någon. Så jag tänkte att jag testar denna också när den bara kostar 10kr. Men tyvärr så var han inte matt, han blev lixom blank ändå om jag säger så. Det kom ändå mycket i denna ögonskugga bara för att vara ett prov. Så det är väldigt värt att köpa några tester, det är även fri frakt så de är toppen! :D
 


Kommentarer
lina

snälla söta du, kan du inte vara snäll och förklara vad holographic nagellack är, det ser väldigt coolt ut och jag vill gärna köpa ett !:)<3

Tack på förhand!

2013-01-13 / 15:01:47

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback