Blir det av?


Det är några som har svarat på om att de vill träffa mig i Stockholm på lördag. Jätte kul att ni vill verkligen!
Grejen är den att jag inte vet om jag ska ha en träff eller inte. Men jag kommer vara i Stockholm hela lördagen så ni lär ju träffa på mig om inte annat kanske. Jag tänkte gå och käka/fika någonstans vid typ 13 tiden så då kan jag instagramma och blogga om det så kan ni komma och säga hej eller något då. Skulle vara kul! Men jag återkommer mer om det när jag väl sitter på ett fik eller lunchställe på lördag! ❤



Kommentarer
PixiBelle

Buuhuu.. Emila! Jag vill jätte gärna träffa dig. Men jag e nte i sverige så: (

2013-06-28 / 16:29:19
URL: http://pixibellesfinafoton.blogg.se
Ellinor.

Bara jag som tycker att du är jättelik Taylor Swift på bilden till höger? :o

2013-07-02 / 15:16:50
pernilla

skit snygg e du!=)

2013-07-09 / 21:27:04
URL: http://misssdifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback