Korvkorvkorv


Idag har jag varit på min sista skoldag i 2an. Kan inte förstå att jag snart går ut ur 2an, helt sjukt!
Idag har jag ödslat min tid på en värdelös engelska lektion där de flesta skolkade ifrån. Sedan gick klassen till mariebergsskogen där vi grillade korv och gick en tipspromenad. Jag var så sjukt hungrig när vi kom dit och då skulle vi gå en jädra tipspromenad. Emelies kommentar var så klockren "man måste alltid göra något för att få kroven". Haha och så är det verkligen! Man kan aldrig bara få korven, utan man måste alltid utkämpa något, haha! Förstår inte hur lärare orkar med allt, hur orkar de ens göra massa frågor till en värdelös tipspromenad som ingen orkar göra ändå.
Här får ni lite bilder från denna värdelösa dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback