midsommarnaglar


Tänk att det redan är midsommar på fredag. Fatta va fort allt har gått! Känns som om det var för en vecka sedan som det var snö ute typ, haha.
Eftersom jag klarade teorin och kunde lägga bort böckena så ville jag göra något jag inte gjort på ett tag, jo, måla naglarna. Sitta och kolla på andra avenyn och måla naglarna, mm, underbart! Så denna gång fick det bli en ljus, silvrig, rosa fin färg som är fin nu till sommaren då när man börjar på att bli brun. Jag älskar verkligen denna fägen! Dock vet jag inte vart den kommer ifrån. Det är ett väldigt gammalt lack som jag fått av min syster för länge sedan. Det är helt okej för att vara gammalt, det är rinnigt och så. Det tar dock väldigt lång tid innan detta lacket torkar helt. Det blir väldigt lätt förstört tyvärr, vilket inte är så kul. Men det ärs å fint och man tänker inte så mycket på om det är lack borta lite här och var för det syns inte så väl.
 


Kommentarer
Jasmine

Haha, jag målande nyss mina naglar innan jag gick in på din blogg... Och jag har målat i exakt samma färg fast i märket depend xD

2013-06-20 / 22:53:05
Alicia

Åh älskar färgen!

2013-06-21 / 09:56:38
URL: http://www.flismos.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback