Soliga dag


Idag har jag legat i solen nästan hela dagen. La mig ute klockan 10 och gick in lite efter 2. Så nu har jag fått en fin färg äntligen!
Senare på kvällen har jag bowlat med Ellinor och lite kompisar till henne, var väldigt kul faktiskt! Herregud va dålig jag var, haha. Jag kastade klotet åt fel håll så den kom bakåt! Sen när jag hämtade det och skulle kasta iväg det igen, ja, då var benet i vägen så jag sköt klotet på det. Haha jag vet inte hur jag lyckades men de gjorde jag kalla fall. Sen när vi var klara där åkte vi och spela lite fotboll och bara va ute i de goa vädret!
Imorgon är det teoritestet på körkortet. Jag ber till Gud att jag klarar det, snälla. Jag tror inte jag blir godkänd men jag hoppas verkligen deg, av hela mitt hjärta! Jag kommer skriva imorgon så ni vet. Ska göra det redan klockan 9. Hoppas hoppas och lova att ni håller tummarna för mig då! ❤ Puss och natti på er ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback