tryfflar


När jag tittar på andra avenyn så blir jag så himla sugen på att göra tryfflar, som Liv gör. De ser så goda och perfekta ut! Dock så vet jag att jag inte gillar den sortens choklad, det är för bittert för min smak. Men de ser ju så gott ut! Så jag ville testa det, göra egna alltså. Hittade några recept på nätet och gjorde en egen tolkning av allt. De blev väldigt mjuka och för söta, tog en ljuschoklad istället för en mörk. Sedan tyckte jag att de blev väldigt flottiga, typ feta i kosistensen, vilket var mindre gott. Dom blev i vilket fall fina, haha! Detta ska jag nog prova på igen, fast med en mörk choklad och helt enligt något bra recept.
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Vart kollar du på AA? Jag har inte hittat någon bra sida där man kan kolla :/

2013-06-25 / 13:47:39
Karro :)

Åååh haha jag blev också inspirerad av Livs chokladtryfflar :D dom ser så otroligt goda och lyxiga ut :D du har sån otroligt rolig och bra blogg :D får massor med inspiration av dig :D kram

2013-06-26 / 11:05:24

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback