Melodifestivalen


Ni som följer mig på instagram, ehrencronas, vet redan detta. Men jag blev så otroligt ledsen igår när Yohios poäng inte räckte till att vinna allt. Ni skulle ha sett mig, låg på golvet och sprattlade på benen och grina, hahaha herregud! Jag tycker iaf att Yohio är något extra. Kunde pocahontas vinna hela grejen förra året så skulle mangan också kunna göra det. Hans låt var en låt man kunde när man höt den en gång, en låt man kan nynna på liksom. Robins låt är så otroligt lik två andra låtar, bla al i want is you med agnes. Usch nej va robin är dålig!!!!
Aja, det är som det är och jag kommer inte åka ner till malmö när den stora finalen är. Tack för mig, leverpastej.
 


Kommentarer
Emilia

Håller med dig!!
Och det var pappas kusin som skrev låten;)

2013-03-10 / 22:39:43
sanna

jag håller också med dig, himla robin!!

2013-03-11 / 13:05:49
URL: http://sssannasvensson.blogg.se
Anonym

haha omg, yohio sög, gav den internationella juryn han några poäng? nej, hahah så det skulle ju inte gå så bra för han i eurovision, lika bra att han stannar där han bor eller han kan flytta till japan där han är så jäkla stor tydligen hahahah, just sayin;)

2013-03-11 / 15:02:36
Christine

Det var exact det jag frörsökte säga! "Det löter ju precis som agnes låt all I want is yoooou, yoooou!" Låten ör så originell, kommer inte komma någonstans i eurovison.

Bara så glad att jag inte är ensam on att tycka så :)

2013-03-12 / 23:22:48
johanna

robin var sjukt mycket bättre, en bättre ESC låt desutm!

2013-03-14 / 14:46:03

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback