Lång helgen


Denna lång helg har gått så fort! Jag ska berätta i korta drag vad jag gjort eftersom jag inte kunnat blogga.
I fredags var jag på stan med Lotta, köpte lite mer grejer till en HAUL. Sedan på kvällen åkte jag till Ellinor där vi gjorde tårta för att sedan åka vidare till Victor för att fira Max. Vi gick även ut på krogen efter.
Sedan i lördags så hade jag dansuppvisning 2 gånger. Så hela den dagen gick bort åt dans. Fast på kvällen åkte jag till Fanny och umgicks med henne, sedan stack vi till några sköna killar och var med dom. Sedan stack vi till krogen! (Mycket festande känner jag, haha).
Och idag har jag inte gjort ett skit nästan. Varit och fikat hos min moster och så har jag sprungit 3km(så jävla duktig jag!!). Så det är vad jag gjort denna helg. Känner att jag borde ha pluggat mer än vad jag gjort. Men jag har verkligen inte orkat med det. Känns som om hela mitt liv håller på att havererar snart!
Här får ni lite bilder från helgen.



Kommentarer
Madde

Hej Emilia!
Du är jätte fin, hur lång är du och vad väger du? <3
Kram Madde <3

2013-05-13 / 16:31:05
URL: http://maddisen.devote.se
Sofia

åh du är så sjukt fin!<3

2013-05-13 / 20:11:04
Jack

Snygg Tjej!

2013-05-31 / 08:00:29

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback