Ledig


Så skönt att vara ledig! Dock så har jag inget speciellt för mig idag så det hade inte skadat att att i skolan ändå, haha.
Jag och min kompis Lotta har bestämt oss för att börja springa. Vi ska få bättre kondition dvs. Så idag tog vi tillfället i akt när vi ändå var lediga att gå ut och börja springa. Vi sprang 3km denna gång och vi var grymt imponerade av oss själva att vi verkligen orkade, för bi stannade inte en gång. Det var faktiskt riktigt skönt ändå att röra på sig! Man blir så nöjd och stolt i efterhand! Så idag ska inte jag äta något onyttigt, ska dock till farmor en liten stund nu och då vet man ju inte, men jag ska fan stå emot asså! Jag ska börja ett friskt och nyttigt liv nu.
Ikväll ska jag till dansen och repa på den. Vi har uppvisning till helgen så vi ska dansa igenom dansen. Annars ska jag inte göra något annat idag, fett drygt ändå. Men jag borde ta de lite lugnt också, plugga och bli av med förkylningen även om det är fett tråååååkigt. Vi hörs❤



Kommentarer
Anonym

om du ändå inte gör nått kan du väl göra en video? <3 snälllllllllllla men jag tjatar inte du måste såklart inte <333älskar din blogg

2013-05-09 / 13:01:48
Fredrika

Den är verkligenen en inspirationskälla. Fortsätt blogga!!!
Kramar!!!
Ps, när kommer nästa video upp??

2013-05-12 / 18:58:13
URL: http://fredrikainside.webnode.se
Kelly Rojas

Hej gillar verkligen dig, blir glad varje gång jag ser att du laddat upp något på .. (venne om du vill att jag ska nämna här men du fattar?)haha, skulle bli jätteglad om du kika in på min blogg och slängde in en kommentar ;)

2013-06-09 / 20:37:20
URL: http://kellyrojas.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback