Lördagen


Oj så varmt det var igår! Det är helt sjukt. Solade nästan hela dagen så lite färg har man allt fått nu, äntligen. Känns skönt att inte vara den blekaste i stan iaf, haha.
Igår var jag även i min sommarstuga och fixade iordning för sommaren. Kan ni fatta? Sommaren är här!!
På kvällen åkte jag till Amanda, dit även Emil, Max och Joel kom. Vi hade grillmys och tittade på Eurovision. Själv tyckte jag Litauen var as bra! Älskade den! Sedan måste jag säga att cascada(stavning?) hade samma melodi som SHM don't you worry child, seriöst var ju så jävla likt!
Nu ska jag käka och ska dra och träna sen, ni får ha bäst och här får ni mina två senaste bilderna från instagram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback