Ensam hemma.


Det är så fruktansvärt skönt att vara ensam hemma nu för tiden. Förr hatade jag det, men nu älskar jag det. Man är så fri, man får göra vad man vill. Inte pocka undan massa kläder och skit, allt kan bara ligga och ingen skriker på en att man ska ta upp det. De negativa med de hela är att man måste laga mat och diska, usch. Det är väldigt drygt tyvärr. Men då får de bli lite bantningstid under tiden mamma är borta, haha.
Så denna kvällen har jag bara myst och pluggat matte, riktigt mysigt. Nu längtar jag verkligen till hösten så de blir mörkt ute och så man kan tända massa ljus och så man bara kan mysa riktigt mycket. Jag ska ta vara på denna hösten, ta varje dag för sig❤



Kommentarer
Laura

Åh din tröja ser så himla go ut! Vart kommer den ifrån? :) kram

2013-09-06 / 20:56:40

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback