Ställer frågan till er nu, ska jag bli blondare?


Har köpt färg till att bli blondare. Men jag är inte riktigt säker på om jag ska göra det. Visst, det är ju snyggt men det för med sig några nackdelar till att färga håret. Det sliter på håret och det blir utväxt!
Har nu inte köpt riktig bleknings färg. Utan en mildare, som har bara färg. Det är inte så skonsamt som toning och inte så starkt som blekningsfärg, det är någe där emellan! När det är riktig blekningsfärg tar det bort alla dina egna piggment i håret, och det sliter starkt på håret! Det ska inte denna färg göra riktigt lika mycket, men man vet ju inte alltid till 100%...  Vad tycker ni? Ska jag färga det eller vänta lite? :)

Min hårfärg ligger runt pilen jag satte ut, har slingor i mitt hår så det är svårt att säga exakt!



Kommentarer
sofia

Hej! Det tycker jag :) skulle väl bli fint. jag är en bloggläsare bara

2012-02-20 / 19:39:05
Lotta

Tänk på att håret bleks på sommaren! :D

2012-02-20 / 21:21:27
Emilia och Lisen

Jaa det kan du göra men bestäm själv så blir det nog bäst! :) <3

2012-08-01 / 16:40:07

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback