14 December.


Igår var det lucia (tänk, snart är julafton här!). Mitt solo sjungande gick bra, var väll inte toppen men det var okej, var så nervös så det var inte konstigt. Luciatåget var kanske inte så jätte fint, men det var väll okej, haha!
Varför jag inte bloggade igår var för att jag hade inte tid, pluggade och åkte och TITTADE på ett lucia tåg. Ett som jag brukar vara med i men inte i år..

Sen jag kom hem har jag bara pluggat så jag har nu inte någon ork kvar, mitt huvud exploderar nog snart! Så nu är jag värd att sitta här vid datorn ett tag. Ska gå in på massa bloggar och annat kul så vi hörs♥
Dagens outfit, strumpbyxor - lindex, ylle tröja - bikbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback