Annandagjul.


Idag har jag varit på rea på stan. Herregud va folk det var, trodde jag skulle dö! Man knappt prova kläder för det var så långa köer. Så jag fick med mig lite annat smått och gott istället för kläder. Och allt var på rea typ, haha!
Efter stan åkte jag hem till farmor där även pappa och ylva var. Pappa fyller år idag så vi firade honom och så.
Nu tänkte jag ta och städa lite, är så rörigt här inne. PUSS♥

Fick även med mig en kjol och ett par örhängen, men jag orkade inte ta kort på dom.

Mineral fondation - kicks - 83kr(orginalpris 163).
Ricinolja - apoteket - 41kr. (det säjs som laxeringsmedel för magen, men man kan ha det i håret om man vill ha längre hår, skriver mer om denna produkt när jag annvänt den!)

Ögonskuggspallett - hm - 10kr(orginalpris 50)

So..? Sinful paket - lindex - 50kr (orginalpris 100)



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback